Toimimme vastuullisesti myös koronariskin aikana

Palvelupisteet

Palvelupisteemme ovat pääsääntöisesti avoinna, mutta kannustamme tilaamaan tuotteet puhelimitse, verkkokaupan kautta tai sähköpostitse. Verkkokauppamme DahlShop on avoinna 24/7. Voit kirjautua verkkokauppaan, ja tarvittaessa tilata käyttäjätunnukset, osoitteesta www.dahlshop.fi.

Poikkeuksellisesti Vantaan, Tampereen Nekalan, Lahden ja Salon palvelupisteissä noudot kerätään asiakkaille valmiiksi pihalle, ja myymälöihin pääsy rajoitetaan henkilökuntaan.Seuraamme tilannetta myös muissa palvelupisteissämme ja pyrimme minimoimaan tartuntojen mahdollisuudet. Tiedotamme mahdollisista uusista toimenpiteistä tällä nettisivulla ja Facebookissa.

Kuljetukset

Muistathan käyttää hyväksi luotettavaa ja nopeaa paikalliskuljetustamme, mikä toimii erinomaisesti myös näissä poikkeuksellisissa tilanteissa. Toimitukset voidaan esimerkiksi purkaa sovitusti vastaanottajan määrittelemään paikkaan. 

Tuotteiden saatavuus

Koronaviruksen leviämisellä ei ole toistaiseksi vaikutusta Dahlin toimituksiin tai tuotteiden saatavuuteen. Teemme parhaamme varmistaaksemme toimitusvarmuuden säilymisen myös tulevaisuudessa konsernimme Saint-Gobainin vahvojen hankintakanavien tuella. 

Toimenpiteet

Otamme huomioon viranomaisten suositukset kaikissa kohtaamisessa ja noudatamme erityisen hyvää hygieniaa kaikissa tiloissamme. Keskeytämme asiakastapahtumat infektioriskin pienentämiseksi, kunnes tilanne normalisoituu. Lisäksi monet työntekijöistämme työskentelevät nyt kotoa käsin.

Seuraamme tilannetta, ja tiedotamme mikäli tilanne muuttuu.